Promisiunea ALCAR de calitate pentru iarnă: vopsirea SRC
Grație sistemului de vopsire SRC, jantele din aliaj ALCAR sunt perfect protejate în orice sezon
Cu jantele din aliaj de la ALCAR poți să mergi cu mașina fără griji în orice sezon. Sistemul de vopsire de înaltă calitate, denumit SRC paint este o asigurare clară că roțile tale vor arăta bine an de an. În timp ce aluminiul nu corodează precum fierul sau oțelul, procesul de oxidare va duce la apariția unui strat gri, mai puțin atractiv. De aceea, ALCAR SRC paint sporește „protecția naturală” a jantei împotriva sărurilor de pe drum, razelor solare intense și a zgârieturilor fine.
Numele este un acronim pentru “rezistent la Sare & Soare” iar litera C indică stratul de protecție (eng.= Coating) – grund, vopsea, finisare sau strat de protecție. Grundul fiecărei jante este mereu o vopsea pulbere, aplicată electrostatic, foarte dură, de culoare neagră sau gri deschis, și apoi “coaptă” la 210°C timp de 45 de minute. Urmează “culoarea propriu-zisă” care este aplicată în forma unui strat ud, și care necesită încă 40 de minute de uscare la 180°C. Un lac transparent de sigilare și protecție și prima linie de apărare împotriva factorilor de mediu, finalizează procesul, acesta fiind sub forma a două straturi de lac transparent de calitate premium.
Pregătirea este esențială
Prin procesul noii tehnologii SRC, ALCAR a implementat și alte îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește pregătire. Prin utilizarea unor noi substanțe chimice în combinație cu o nouă metodă de dozare și control, sistemul a fost modernizat și mai mult. Astfel, toate procesele de vopsire ulterioare au putut fi optimizate și mai bine. Țelul de a aduce calitatea vopsirii la un nivel calitativ egal cu cel al jantelor OE a fost atins în întregime.
Cele mai înalte standarde de calitate
Nivelul de protecție mare oferit de sistemul SRC este evidențiat de exemplu prin testul de împroșcare cu sare a unei suprafețe zgâriate, în conformitate cu CASS și de faptul că toate vopselele sunt testate în prealabil pentru rezistența la coroziune de laboratoare externe, independente, conform ECE-R124. Testul constă în împroșcarea timp de 300 de ore a suprafeței cu pietriș, sare, acid acetic și clorură de cupru.
Tare ca piatra
Pentru a verifica dacă straturile de vopse aderă ferm la suprafața jantei, urmează testul tăieturilor încrucișate. Suprafața este tăiată de șase ori până la metal, în forma unor linii paralele întretăiate în unghi drept de alte șase linii. Acum suprafața este periată în mod repetat și se dorește ca să apară cât mai puțini fulgi de vopsea cu putință. Pentru a ne asigura că toate jantele dintr-un lot îndeplinesc standardele înalte ale sistemului SRC obținut în teste, fiecare produs în parte este inspectat vizual și straturile sunt măsurate: Mai bine în siguranță decât să îți pară rău, și “Rezistent la Sare & Soare” pentru toată durata de viață a jantei.
